ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

گونه خاص جانوری

1390/8/10 15:25
نویسنده : مامان و بابا
797 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره خانوم مشغول خرید از مرکز تجار ی کیش هست.قبل از اینکه برای خرید به اینجا بیایم ،برای دیدن و عکس گرفتن از غروب زیبای ساحلی که کشتی یونانی اونجا به گل نشسته رفتیم.من مشغول عکس گرفتن از ساحل بودم که دیدم مردم حلقه زدند و چیزی رو تماشا می کنند، من هم که همیشه دوربین به دست و آماده شکار لحظه ها هستم بدو بدو رفتم تا به خیال خودم از این گونه خاص گیاهی یا جانوری عکس بگیرم.و وقتی رسیدم دیدم قند عسل خودمه که پستونک به دهن نشسته کف ساحل، روی ماسه ها و مشغول بازی با ماسه هاست و زن و مرد ،بزرگ و کوچیک دارند ازش عکس و فیلم میگیرن.البته از بد شانسی شارژ دوربینم تموم شد و نتونستم از این گونه خاص جونور روی شن ها عکس بگیرم.هورا

 

موقع برگشت از کیش به تهران که پرواز طبق معمول تاخیر داشت ستاره همچین سر مسافر ها رو توی سالن انتظار گرم کرده بود که متوجه تاخیر پرواز نشده بودند.واسه همین این خانوم شیرازی با یه شاخه گل، داره از ستاره تشکر میکنه! واین نشون میده که دوستهای ستاره محدوده ی سنی ندارند!تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رضا جونی
8 آبان 90 18:57
سلام
چه وبلاگ قشنگی. چه ستاره ی ماهی.



ممنون نظر لطف شماست!
مامان رضا جونی
8 آبان 90 19:06
راستی یادم شد بگم با اجازه لینکتون می کنم . به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم.

خواهش میکنم.من هم خوشحال میشم به وبلاک رضا جون سر بزنم ولی آدرسشو ندارم.لطف کنید آدرس وبلاگشو برام بذارید.

نگین مامان رادین
10 آبان 90 12:59
سلام ،چه دخملی ماهی دارین.ماشالله مثل ستاره داره می درخشه خدا براتون حفظش کنه .به وب پسملی من هم سر بزنید خوشحال میشیم.


ممنون .گل پسر شما آقا رادین هم ناز و دلرباست.قبلا به وبلاگ رادین جان سر زدم .باز هم سر می زنم.!
ریحانه
10 آبان 90 17:22
واااااااااااای چه نی نی نازی.
مامانش چرا بهش میگی جانور؟؟؟؟
این خوشگل خانم یه دسته گله.
لینک شدی گلم.


همه این الفاظ از دوست داشتنه!والا ستاره فرشته ی مامانشه!ممنون که به وبلاگ ستاره سر زدید!
حميد خدادوست
11 آبان 90 21:46



چی شده عمو؟!
عمو حميد
24 آبان 90 22:58
مامان محیا
9 آذر 90 13:35
عزیزم ما هم دقیقا تو کیش همین اتفاقها برامون افتاد فکر کردم وبلاگ خودمه...مثه تموم شدن شارژ تو غروب زیبای کیش، تاخیر هواپیما


اشکال نداره !توی زندگی لحظات زیبا و قشنگ زیاده!که حتی نمیشه به تصویر کشید!ایشاا... سفر بعدی !محیای ناز رو ببوس!



ابوالفضل
22 خرداد 91 8:49