ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

ستاره در انتظار شروع مسابقه

1390/10/27 23:38
نویسنده : مامان و بابا
916 بازدید
اشتراک گذاری

                                               کد ستاره : 140

سلام به همه !من و ستاره هم در جشنواره یکسالگی نی نی وبلاگ شرکت کردیم. اولا تولد یکسالگی نی نی وبلاگ رو به همه نی نی وبلاگی نازم تبریک میگم.در ضمن طرح همه عزیزایی که توی مسابقه شرکت کردند رو هم دیدیم.همه نی نی ها و مامانای گل زحمت کشیدند.امیدوارم برنده این مسابقه کسی باشه که واقعا لیاقتشو داره و در کنار کار و خانه داری و در ضمن رسیدگی به نی نی نارش و... ذوق و حوصله و سلیقه و ابتکار به خرج داده.

من و ستاره برای شرکت در مسابقه ترجیح دادیم لوگوی نی نی وبلاگ رو درتزیین غذا بکار ببریم.البته اگه خودتون هم عکس ها رو ملاحضه کنید متوجه خواهید شد کار ساده ایی نیست البته از لحاظ اینکه هر لحظه ستاره به طرف طرح هجوم می اورد و بنده باید از اول شروع به اصلاح طرح می کردم.حالا بماند با چه مکافاتی موفق شدم که عکس ها رو بگیرم.

دوستای گلم اگه از طرح من و ستاره خوشتون اومده میتونید کد ١٤٠ رو به عنوان یکی از کدهایی که روز مسابقه اس ام اس خواهید کرد انتخاب کنید.

البته حق انتخاب همیشه با شماست!

کسانی که مایل هستند به طرح ستاره رای بدهند :  کدی که شامل عدد 140 هست رو به اضافه دو کد دیگه که در وبلاگ سایر عزیزان دیدید و مورد پسند شما واقع شده رو به شماره زیر اس ام اس کنید.

        ... ... 140    

537 4000 0935

١ : حتما بین هر 3 کد ارسالی یک فاصله بگذارید.

2 : با هر شماره موبایل فقط یکبار 3 کد را ارسال نمایید.

3 : اگر اس ام اس شما صحیح ارسال شده باشد یک اس ام اس تایید از طرف سایت به شما ارسال میشود.

و ممنون از تمام کسانی که تا همین لحظه ما رو مورد لطف خودشون قرار دادند و به طرح ستاره رای دادند.

          

           نازنین زهرای گل  رامیلا جان    آرینا جان   پویا جان  

             نیایش خانم   طاهای عزیز  محیا جان   کوثر خانم  

             متین جان   زهره جان   نیاز عزیز    ستاره جان   

             علی خوشتیپ    عرفان کوچولو    ریحانه جان  

             آریا جان   بهار خانم    مهناز جان    آیناز کوچولو    

             عسل خانم  و ...

 و در آخر اینکه برنده های نهایی روز تولد یکسالگی نی نی وبلاگ اعلام خواهند شد. که مصادف هست با روز تولد بنده (مامان ستاره).که اگه طرحم  انتخاب بشه ،خبر خوشی برام میشه و خالی از لطف نیست. نظر شما چیه؟!!!

 

ستاره در اولین روز اعلام ترتیب آراء نفر هفتم شد.روز دوم اعلام نفر پانزدهم شد.و در آخر روز نهایی که برنده ها اعلام شدند در کمال ناباوری ستاره نفر بیست م یکم شد!!!

با تبریک به نفرات برتر ،به مدیریت عرض میکنم که اگر اعلام میکردند که کسانی که میخواهند تو مسابقه شرکت کنند فقط اسم نویسی کنندو فقط به دنبال جمع آوری آراء باشند بهتر بود و لازم نیست کسی طرحی ارائه بدهد.این شیوه مسابقه یعنی ارائه طرح و در آخر  برنده بر اساس این اتنخاب بشه که هر کس رای بیشتری جمع کنه صلاحیت بیشتری داره!!! به نظر من کاملا در تناض هستش!!! 

و  رای دادن به ٣ نفر که هم شمار آرای باطله رو بالا برده بود و هم یه حالت نمایشی بود!!!

البته ستاره در طول چند روز مسابقه هم واکسن داشت هم دندون نیشش در آورد و هم سرما خوردگی داشت که من نتونستم برای رای جمع وقت بزارم. ولی در کل بازهم انتظار نداشتم طرح ستاره بیست و یکم بشه!!!

نظر شما چیه؟؟؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نیایش
25 آذر 90 19:51
عزیزم کارت خیلی جالب و خلاقانه است آفرین من به شما رای میدم اگه دوست داشتی کد 146 یادت نره

ممنون عزیزم.نظر لطف شماست.من هم طرح شما رو دیدم قشنگ هستش.
مامان نیایش
26 آذر 90 14:23
140 یادم نمیره عزیزم چشم

ممنون.شما واقعا لطف دارید.امید من شما دوستان هستید.

مامان نیایش
26 آذر 90 14:25
چشم لینک شدی خانومی
نرگس
26 آذر 90 14:30
طرحت واقعاً جالب بود دومین کسی که بهش رای می دم شمایین


عزیزم ممنون.
نرگس
26 آذر 90 14:31
به خوانندگان نظراتتونم کد 111 پیشنهاد می کنم rastin_niniweblog.com
مامان علی خوشتیپ
26 آذر 90 15:07
به به چه طرح خوشمزه ای.
کد ما هم 150 هست.من براتون تبلیغ میکنم
دخترتونم ماشاالله خیلی نازه
در ضمن با افتخار لینک شدید


ممنون عزیزم.من هم طرح شما رو دیدم.شما هم معلومه زیاد زحمت کشیدید.
مامان رامیلا
26 آذر 90 15:07
سلام
من واقعا از کارتون خیلی خوشم اومد یه سری هم به ما بزن کد 134 مطمئناً یکی از کدهایی که رأی میدم شما هستید .


ممنون.من که امیدم به شما دوستان هست.طرح شما هم قشنگه.
جغله كوچولو
26 آذر 90 16:52
http://setarehkocholo.niniweblog.com
مامان طاها
27 آذر 90 20:59
سلام سلام سلام.
اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم.
خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید.
کد طاهای من 151 هستش.
منتظرتون هستم .
بای

ممنون عزیزم .نظر لطف شماست.من هم طرح شما رو دیدم.جالب و قشنگه.

جغله كوچولو
27 آذر 90 21:07
جغله: سلام ... خوبين شما
مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم ..
اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.



حتما عزیزم.
مامان مهبد كوچولو
28 آذر 90 11:25
دوست گلم سلام .
من مهبد كوچولوي 6 ماهه تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم . به وبلاگ من سري بزنيد و اگه از طرح من خوشتون اومد با ارسال كد 166 به شماره اي كه توسط سايت اعلام ميشه منو خوشحال كنيد . طرح شما رو ديدم ايده جالبي بود . اميدوارم موفق باشي . منتظر حضور پر مهرتون هستم .



چشم عزیز دلم.شما هم موفق باشید.
مامان اميرحسين
6 دی 90 23:47
از كارتون خيلي خوشم اومد من بهتون راي مي دم


ممنون عزیزم.نظر لطف شماست.


بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
8 تیر 91 22:01
واقعا متاسفم که چنین چیزهایی میخورید