ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

ميراث خانداني

1391/7/25 17:05
نویسنده : مامان و بابا
350 بازدید
اشتراک گذاری

يه سوال از همه بازديد كننده هاي وبلاگ:

اول اين دستبند طلا رو ملاحضه كنيد: متفکر

دستبند

اين دستبند خوشگل رو خدابيامرز مادر بزرگم(مامان مامانم) وقتي من به دنيااومدم (ديماه 64) براي من كادو ميده!!!

مامان جون خوش سليقه ي من هم تا موقعي كه ني ني بودم به دستم ميبنده.تا اينكه ديگه دستبند برام كوچيك ميشه.

روزها سپري ميشه و ستاره خانوم دختر قند عسل من به دنيا مياد و مامانم دستبند رو به من ميده و ميگه:نذر كرده بودم وقتي دخترت به دنيا اومد دستبند رو دستش كني و زماني كه ديگه براش كوچيك شد و هر زمان رفتي پابوس امام رضا دستبند رو به ضريح هديه بدي!!! 

و سوال اينجاست:

من ميتونم دستبند رو نگه دارم و  پول دستبند طلا رو به نرخ همون روز به ضريح هديه بدم؟!!!

(آخه من هم ميخوام دستبند رو نگه دارم و به بچه ستاره (يعني نوه ام) بدمش خجالت)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره زندگی
27 مهر 91 16:42
به نظر من این دستبند ،ی کادو بوده برای شما نه مادرتون!!
پس مادرتون فقط امانت دار بوده ویک امانتدار بدون رضایت صاحب مال نمیتونه نذرش را ادا کنه.
پس بستگی به رضایت قلبی خودت داره

آخه عزيزم منم دلم مي خواد نذر مامانمو ادا كنم.به ضريح هم هديه كنم مسئول هاي اونجا ميخوان اونو تبديل به پول كنند و خرج بارگاه امام بكنند.پس چه فرقي ميكنه كه من خود دستبند رو بدم يا پولشو بدم؟!!

سلمان
2 آذر 91 9:35
سلام در نذر هر چیزی را که نذر کرده باشید باید عین همان را بدهید و اگر ندهید کفاره هم دارد ولی چون نمی دونم مقلد کدوم مرجع تقلید هستید نمی تونم دقیق بگم در ضمن خودتون هم می تونید از مرکز ملی سوالات شرعی هم بپرسید.
تلفن: 09640


بله.درسته.2 هفته پيش قسمت شد رفتيم مشهد از مسئولان سوالات شرعي پرسيدم همين جواب رو دادند.اما من دستبند رو نبرده بودم.حالا بگذريم كه سر همين چه داستانهايي سرم اومد.و من نادم و پشيمون از طمعكاريم!!!