ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

بازی هوش ستاره 3

1391/9/3 0:16
نویسنده : مامان و بابا
818 بازدید
اشتراک گذاری

تشريفات قبل از شروع بازيانجام بازي توسط ستاره باهوش ماماني

 

ستاره گلم به راحتي و به سرعت ،بازي هوشي كه خودم براش طراحي كردم رو انجام ميده.البته تعداد كارتهايي كه براش نوشتم از اين هم بيشتره، ولي چون عروسك (حيوون) اون كارتها رو نداشتم ،فعلا با همين كارتها و شكلها بازي ميكنه.made in maman

قند عسلم در همون حالي كه دنبال كارت مربوط به حيوون مورد نظر هست،صداي اون حيون رو هم تقليد ميكنه ،و توضيحاتي به زبون خودش در مورد اون ميده:

مثلا:

ميمون موز ميخوره                               

گاو شير داره               

مار نيش ميزنه                                       

گربه چنگ ميزنه

سگ گوشت ميخوره                             

مرغ بال بال ميزنه                                   

 خرس حمله ميكنه

 ماهي دهنشو باز و بسته ميكنه  

 خرگوش ميپره و گوشاشو تكون ميده        

همه اين توضيحات به زبان مخصوص و (ثبت شده) ستاره ارائه ميشه.البته من كه مامانش هستم مي تونم سر در بيارم! ديگران  رو نمي دونم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستاره زندگی
16 آبان 91 15:23

برای مامان فعال ودختر باهوش


ممنون فدات! .دلم دختر منم بزرگ شه مثل ستاره شما وقتي ميرم دنبالش تا از مدرسه بيارمش انقدر برام بلبل زبوني كنه كه ضعف كنم!!!
سلمان
2 آذر 91 9:24
سلام مامان ستاره
در احادیث داریم که نقاشی و عروسک و خود سگ را در خانه نگهداری نکنید چون ملائک خداوند در جای که صورت و عکس و مجسه و خود سگ باشد وارد نمی شوند خواستم فقط جهت یادآوری بگویم


واقعا؟! من شنيده بودم فقط نبايد جلوي قبله و روبه روي نماز گزار باشه!!! همه خونه ها كه پره عروسك و نقاشي و تابلو و.. هستش!!!
سلمان
6 آذر 91 11:00
متاسفانه خیلی از ما از این امر مطلع نیستیم ولی غرب خوب بلده کارش را بکنه ما حیواناتی مثل غزال، آهو، کبوتر، یا کریم، گوساله، بره، بز، میش و غیره داریم که هم حلال گوشت هستند و هم برای بچه بسیار خوب در تاریخ داریم که حضرت ابی عبدالله حسین علیه السلام خیلی علاقه داشت با آهو بازی کنه (البته با زنده اش) . اما اگر دقت کنید تمام لوازم کودک که جنس خوب و اصل انگلیسی یا آمریکا یا کانادا را دارند با مارک حیوانات حرام گوشت به خصوص سگ، خوک و موش هستند . در حالی که در اسلام به کوچکترین مسائل دقت شده مثلا پیامبر صلی الله علیه و اله فرموده که زن باردار در خانه گل داشته باشد و به آن نگاه کند و باز فرموده تا وقتی که غنچه تبدیل به گل شود چند ملک برای گل صورت گری می کنند و باز حدیث هست که سگ را به خانه خود راه ندهید حتی عکس یا مجسمه آن را چرا که ملائک در جایی که سگ باشد وارد نمی شوند. و باز داریم که وقتی بچه خود به خود می خندد برای این است که با پرهای ملائک بازی می کند. حال خود قضاوت کنید ملائک چطور با بچه ای بازی کنند که روی پیراهن و تخت و دیوار اتاق بچه عکس یا عروسک سگ هست، غرب نقشه دارد که انسان را از آسمان و ملائک جدا کند.