ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

بازي هوشي ستاره 4

1391/9/3 0:13
نویسنده : مامان و بابا
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از تفكيك كردن ستاره هاي رنگيهمه ستاره هاي رنگي رو توي گروههاي همرنگ دسته بندي كردهدقت كنيد : ستاره هاي تزئيني هستند كه اكثرا تو خونه ها پيدا ميشه

 

اين هم يك نمونه ديگه از بازي فكري كه با ستاره كار كردم. دقت كرده باشيد من از ستاره هاي تزئيني استفاده كردم.هر چيزي كه توجه دلبندتونو جلب ميكنه ميتونيد استفاده كنيد.من شخصا به اين نتيجه رسيدم كه خريد اسباب بازي و وسايل فكري گرون و آنچناني هيچ تاثيري روي انگيزه بچه براي بازي و تامل كردنش نداره.ولي وقتي پدر و مادر با ذوق و حوصله و هدفمند يك بازي با كم هزينه ترين اسباب و حتي با وسايل داخل خونه براي فرزندشون محيا مي كنند نتيجه بهتري ميگيرند.

(ستاره باهوشم  تفكيك سازي رنگ با اين روش رو از 18 ماهگي ياد گرفته)

(و الان سعي ميكنم اسم رنگها رو با ابداع روشي كه براش جالب باشه بهش ياد بدم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هیراد وعمه لیلاش
15 آبان 91 23:11
عزیزم چقدرناز لالا کردی حالا ستاره نازم دل کوچولوی خودت ابجی بیشتر میخواد یاداداش اسم رو هم بعدا میگمراستی با پسر کوچولوی من دوست میشی
مامان بهراد
16 آبان 91 1:22
رای گیری مسابقه ی عکس شروع شد : دوستای خوبم ازتون نمی خوام که برید و به من رای بدید فقط می خوام که برید به اینhttp://www.raeenblog.persianblog.ir آدرس و به زیباترین عکس به سلیقه ی خودتون رای بدید...
ستاره زندگی
16 آبان 91 15:29
عجب مامان با سلیقه
من هم با نظر شما موافقم.اگر برای آموزش از وسایل اطراف بچه ها استفاده کنیم بهتر یاد میگیرند


درسته.كاش همه مامان بابا ها به جاي خريدن اسباب بازي هاي گرون و بي هويت خودشون دست به كار بشند براي دلبنداشون!!!
خاله سميرا
17 آبان 91 16:40
سلام ستاره خانوم.خوبي جيگر.چقدر ماهي تو عسل.چقدر ماماني دوست داره و برات وقت ميذاره.من كارآموز مامان هستم.به ماماني بگو هوامو داشته باشه.بوس


ممنون خاله جون.مامانم ميگه شما خوب درس بخونيد و تمرين كنيد نيازي نيست كسي هواتونو داشته باشه.
مامان ابوالفضل
23 آبان 91 2:23
سلام خانمی ممنون از اینکه اومدین پیشمون ماشاالله دخمل نانازی دارین خوشکل و ماهه خداحفظش کنه براتون.


ممنونم گلم.منم خوشحال شدم به وبلاگ ما سر زديد.
ستاره زندگی
23 آبان 91 20:48
ممنون که به ما سر زدید شهرستانم ،بخاطر امتحانات میان ترم دلتنگ دخترم هستم
ستاره زندگی
23 آبان 91 21:03
من شهرستانم ودر گیر امتحانات میان ترم
ستاره زندگی
26 آبان 91 20:50
سلام مامانی ستاره خانم ما خوبه؟؟ این ایام التماس دعا
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:19
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن التماس دعا
میتراااااااا
1 آذر 91 15:39
سلام مامان ستاره جونم.وبلاگتو تقریبا کامل خودنم و عکسای دخترمونو دیدم.خیلی جالب بود دستت درد نکنه واسه وبلاگی که ساختی.خوش به حال ستاره واقعا که همچین مامانی داره.بازیهای فکری هم که ساختی خیلی جالب بود.خوشم اومد.دلم بچه خواست!
راستی قیافشو که من اولین باره اینجا دیدم هم شبیه تواه بینهایت هم شبیه باباش که عکس بچگیشو گذاشته بودی.خدا حفظش کنه واستون.مطالبتو خوندم و لحن طنزی که داشتی یاد دوران دانشگاهمون افتادم.یادش بخیر.ایشالا شادوسلامت باشی گرچه نمیبینیمت.بوس از روی خودت و دختر نازت
راستی تو فیس بوک نیستی.اگه بودی و عکس دخترتو اونجا میزاشتی هی لایکت میکردیماااینجا گزینه لایک کرردن نداره متاسفانه!

سلام میترای عزیزم.چقدر دلم برات تنگ شده.خیلی خوشحالم کردی که سر زدی و کامنت گذاشتی.منم دلم واسه دوران دانشجوی مون تنگ شده.امیدوارم خوشبخت و موفق باشید.راستی من تا حالا فیس بوک رو اصلا ندیدم.حالا این لایک چیه؟!خوردنیه؟!به همسرت ( هم کلاسی قدیمیم) هم سلام من رو برسون و بگو براتون آرزوی خوشبختی دارم.باز هم بهمون سر بزن !یه بغل بوس!

سلمان
2 آذر 91 9:11
سلام وبلاگ جالبی داری خدا ستاره خانوم را هم حفظ کنه منم دارم برای نازنازیمون وبلاگ می نویسم البته تازه وارد چهار هفتگی بارداری را سپری می کنه من و خانوم اولین تجربه زندگیمون را داریم سپری میکنیم و من خودم خیلی چیزا را اصلا نمی دونم ، وبلاگتون را که دیدم خیلی برام جالب اومد و کمکم کرد .
موفق باشید ان شالله ستاره خانوم همیشه در صحیح و سالم و در مسیر عاشورا باشد


ممنون.ان شاا...
zahra
2 آذر 91 23:07
salam setareh jan.khobi?chegadr to naz o khoshgeli.khosh be halet ke engadr mamani doset dare! bosssss


ممنونم.!!!


میتراااااااا
6 آذر 91 16:41
salam dobare,fadat khanumi,etefaghan ba farshid umadim dobare weblegeto didim,axaei ke setare ro tu hava part kardino ax gereftin kheyli jaleb bud,engar dare parvaz mikone,vaghan bayad be yunisef gozaresh dad
ishala bozorg shod dohtari bashe ke dust dari,doa kon manam yeruzi bachedar shodam dokhtardar besham
be omide didar azizam


سلام گلم.واقعا خوشحالم ميكنيد كه بهم سر ميزنيد.ايشا... خدا يه دختر به خوشگلي خودت و يه پسر به خوشگلي باباش بهتون هديه ميده.ميتراي عزيز نمي دوني چه لذتي داره مامان و بابا شدن!!! بعد از اينكه مامان شدي متوجه خواهي شد كه من با چه ذوق و شوقي اين وقت و حوصله رو براي دخترم دارم ميزارم.باز هم بهم سر بزن.فدات.يه بغل بوسه تقديم به شما.
ثمین
8 دی 91 23:31
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...