ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

!!!آموزش دستشویی رفتن

1391/9/12 15:25
نویسنده : مامان و بابا
586 بازدید
اشتراک گذاری

ابزاهاي كمك آموزشي جهت آموزش دستشويي رفتن!!!

 

از ارديبهشت ماه امسال من همچنان تلاش ميكنم تا به ستاره ياد بدم بره دستشويي!!!

اما تلاش از من و بي توجهي از ستاره!!!    کلافه

البته نه اينكه اصلا نخواد بره دستشويي !؟! اما وقتي ميگه، ماماني جيش ،كه ديگه دير شده!؟!    وقت تمام

اين يكماه اخير تقريبا تمام روزم توي دستشويي ميگذشت يا توي حموم براي شستن خرابكاري هاي ستاره!!!     منتظر

البته هنوز هم ستاره تصميم نگرفته با پوشك با قاطعيت خداحافظي كنه!!!(شبها كه حتما بايد پوشك بشه،وگرنه با اون پشتك و بالانسي كه ستاره توي خواب ميزنه....!!!)

خلاصه راههاي مختلفي رو امتحان كردم:از تنبيه گرفته تا تشويق(هم فيزيكي هم روحي)       ابله

آخرين روشم هم اين بود كه روي دو تا ظرف خالي شامپو بچه ،دو تا صورتك كشيدم و با نخ به هم وصل كردم،(يكي در حال خنده و اون يكي ناراحت و غمگين)

براشون داستان ساختم كه اولي چون براي جيش رفته دستشويي مامانش بوسش كرده و نازش كرده!!! اما دومي چون نرفته دستشويي مامانش داخش كرده و آب داغ گرفته به پاهاش!!! (البته يكبار براي ترسوندنش آب داغ رو  كف دستشويي پاشيدم و گفتم اگه نياد دستشويي آب داغ ميگيرم به پاهاش!!!)(باور كنيد ديگه كم آورده بودم:از ارديبهشت تا الان ميشه 8 ماه... از 22 ماهگيش تا 2 سال و 6 ماهگيش من همچنان دارم بهش دستشويي رفتن ياد ميدم...)   

خلاصه انگار اين روش تا حدي مثمر ثمر بوده و ستاره وقتي جيش داره بدو بدو مياد و بهم ميگه.و وقتي ميريم دستشويي با قيافه ايي حق به جانب ميگه: من جيش نه ! مامان من ناز!! مامان من بوس!!!(چون من دستشويي جيش كردم مامانم منو ناز ميكنه و بوس ميكنه)...(اون جيش ! مامان داخ!! مامان آب داغ!!!)

ستاره ام چون به تشويق و تنبيه من خيلي حساسه اين روش بهتر جواب داد...   ماچ

خوشحال ميشم  شما ماماناي گل هم اگه  روش بهتري سراغ داشتيد تجربياتتون رو در اختيار من بگذاريد!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سلمان
12 آذر 91 8:15
خیلی جالب بود آفرین.



ممنون.لطف كرديد تشريف آورديد.
یگانه
12 آذر 91 9:40
اپم بیاین وبم


حتما عزيزم!
مامان آراد(خاطره)
14 آذر 91 18:44
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
فروغ
21 اردیبهشت 92 0:01
سلام نميدونم مشكل دستشويي رفتن حل شده يا نه ميخواسم بهتون بگم تنبيه اصلا به كار نبريد چون در ناخوداگاه بچه از اينكه قادر به كنترل خودش نيس احساس ضعف و عدم امنيت ميكنه و بعدها دوباره مشكل بدتر شب ادراري پيش مياد بهتره مرتب بهش ياداوري كنين هر چهل دقيقه ببرينش دستشويي اگر هم خودش را و فرش را و ....خيس كرد اصلا واكنشي نشان نديد و شلوارش را تميز كنين باور كنين بيشتر جواب ميگيرين