ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

خدايا كاش مي شد زمان به عقب برگرده

1391/12/6 2:03
نویسنده : مامان و بابا
353 بازدید
اشتراک گذاری

بعضي وقتا ستار ميره بالاي تخت خواب يا ميز و و يك و دو سه ميشمره و ميپره بغل من.جديدا بازي رو عوض كرده بوديم و من اداي جاي خالي دادن رو در مي آوردم و اون  ميپريد بغل من.اما وقتي جا خالي دادم ستاره پريد........................................................

خدايا كاش اون لحظه برگرده عقب...

 ستاره هم از نظر جسمي آسيب ديد و هم از نظر روحي...

تا يه مدت وقتي آغوشمو براش باز ميكردم تا بپره بغلم قبول نمي كرد و بغض من مي تركيد.

ميخواستم اون لحظه كلا از ذهنم پاك بشه اما گفتم شايد تجربه ايي باشه براي بقيه مامان و بابا ها ، كه وقتي ميگن اتفاق يكبار رخ ميده يعني چي!!!

 دختر گلم اميدوارم منو ببخشيگریه

 

عزيزم منو ببخش!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
6 اسفند 91 4:13
خدا خافظش باشه به خیر گذشته ..... انشاالله همیشه ستاره زندگیت سالم و زیبا و خوش باشه .......
ستاره زندگی
7 اسفند 91 22:43
انشالله زود خوب میشه، خدا رو شکر که اتفاقی بدتر ازاین نیفتاده
ستاره زندگی
7 اسفند 91 22:49
خودمونیما; بعد از این همه مدت اومدی وآپ کردی، ولی با چه خبری؟؟؟!!!! از حرفها و رفتارهای بانمکش بنویس
yeganeh
11 اسفند 91 17:43
ا÷م بیاین وبم
تنها
21 اردیبهشت 92 17:37
سلام به صورت کلی و گذرا یه نگاهی به وبتون انداختم.جالب بود و قشنگ. خدا حفظش کنه و ستاره خانومو براتون نگه داره