ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

ایکی یوسان مامان و بابا

1390/8/13 21:05
نویسنده : مامان و بابا
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

شرح ایکی یوسان شدن ستاره به روایت تصویر!

فکر می کردم اگه موهای ستاره امو کوتاه کنم یا تیغ بزنم بی مزه خواهد شد.واسه همین هر وقت بابای ستاره می خواست موهای ستاره رو کوتاه کنه  مخالفت می کردم.ولی بعد از تراشیدن موهای عسلم تازه دیدم قند عسلم با مزه تر هم شد.البته دقیقا شبیه ایکی یو سان شده.و هر  لحظه فکر تازه ای برای خرابکاری به ذهنش میرسه و در جا عملیش میکنه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا
15 آبان 90 1:18
سلام.از اینکه اسم آرینا رو انتخاب کردین واسه آبجی آریا خیلی خوشحالم .کی بدنیا میاد این نی نی کوچولو؟من و آرینا می بوسیمتون.

فعلا تصمیمشو گرفتن اگه خدا بخواد!

مامان آرینا
16 آبان 90 15:32
درطواف خانه عشق زیباترین قربانی دل است.عید برشما مبارک.


عید شما هم مبارک عزیزم!آرینای عزیز رو ببوس!


مامان آرینا
18 آبان 90 0:27
سلام مامانی .ستاره جون خوبه ؟من قاب های که برای عکس آرینا می ذارم در برنامه فتوشاپ loonapix هست می تونی استفاده کنی واسه ستاره جون.

ممنون! حتما!

عمه فرخ
18 آبان 90 2:21
عكس تورو توي اينترنت ديم خوشحال شدم خدا تورو نگه داره عزيزم .ايشااله عروسيتو ببينم. ميبوستم

ممنون عمه جون!خدا نوه های ناز شما رو هم حفظ کنه!

رزيتا
20 آبان 90 18:10
ستار ه كچل شده خيلي بي ريخت شده عجب مامان بي سليقه اي داره ، اه اه اه



سلام.ممنون که نظرتونو ثبت کردید.خوشحال می شدم اگه اسمو خودتونو هم می نوشتید!
مامان آرینا
24 آبان 90 0:42
نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد
همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد
عيد غدير خم مبارک باد



عید شما هم مبارک!
مامان مليكا
9 آذر 90 14:12
واي خدا چه دختر كوچولوي نازي ايشالا خدا حفظش كنه براتون


ممنون چشماتون ناز میبینه!صد البته ملیکای شما هم ناز و عسل هستش!
مامان پويا
11 آذر 90 12:03
دختر با مزه اي است اگه مي شه يك عكس با كلاه هم از ايشان عكس بگيريددر ضمن وبلاگ قشنگي براش درست كرديدgood louk

ممنون.با کلاه هم عکس داره!حتما عکسشو با کلاه هم آپلود می کنم!


بابای زهرا کوچولو
26 آذر 90 15:28
سلام.من هم وقتی زهرا کوچولو را کچل کردم با نظرات متفاوتی روبرو شدم .ولی هر روز که موهاش بلند میشه کیف میکنید .مثل اینکه یه ملاک برای بزرگ شدنشون است.


ممنون عزیزم که به وبلاگ ستاره سر زدید.در ضمن من هم زهرای ناز شما رو دیدم.خدا حفظش کنه.راستی ما توی مسابقه کدمون 140 هستش.