ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

دومین شب یلدای ستاره

1390/9/30 13:19
نویسنده : مامان و بابا
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب دخترم دومین شب یلدای عمرشو میبینه.خدا کنه برف بیاد.آخه شب یلدا بدون برف، شب یلدا نیست که!!!البته این هندونه رو برای مدرسه آریا، پسر عمه ستاره تزیین کردم. داستانی شده بود امروز واسه خودش!  اولین هندونه رو بنده شستم تا بیارم تزیینش رو شروع کنم از دستم پرت شد وسط آشپزخونه.البته ما متوجه شدیم که هندونه زیاد به درد بخور نبود.بابای ستاره رفت یه هندونه ی دیگه خرید. و بی خبر از همه جا هندونه رو به شرط چاقو خرید!!! ما هم مجبور شدیم قسمت به شرط چاقوشو دهن فرض کنیم ،که داره میخنده!!! فقط یه مسئله ایی که وجود داشت اینکه خیلی از ته دل میخنده!آخه برش آقای فروشنده خیلی عمیق بود. خلاصه اینکه به خاطر مشکلات فنی ایجاد شده نتونستم بیشتر ار این ابتکار به خرج بدم.و استعدادم در نطفه خفه شد.و در آخر اینکه بعد تموم شدن تزئین، همین که ستاره هندونه ایی که تو عکس مشاهده میکنید رو دید زد زیر گریه!!! ابرو

یعنی واقعا انقدر وحشتناک شده تزئین هندونه ؟؟؟!سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

جغله کوچولو
1 دی 90 0:54
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو توی وبلاگم بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
مامان طاها
1 دی 90 11:56
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.
محيا كوچولو
1 دی 90 22:01
خيلي جالب بود. ستاره جونم خيلي ماهه


ممنون.محیای عزیز رو ببوسید.
شیوا
2 دی 90 12:16
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .[hr



سلام.حتما سر میزنم

مامان آرینا
2 دی 90 23:26
سلام .ایدتون خیلی جالبه .خوشم اومد.کد شما درخاطرم می مونه.

ممنونم عزیزم.
مامان کوثری
2 دی 90 23:58
سلام ممنون اومدین پیشمون من اولا از آشنایی با شما خوشحالم
به سلیقه تون هم تبریک میگم در عین سادگی خیلی خوشگل بودن یکی از کد های انتخابی من شما هستین
راستی یادتون باشه شما جدا از مسابقه از این به بعد دوست خوب ما شدین با اجازه لینکتون می کنم


ممنون .من هم از داشتن دوستان خوبی مثل شما به خودم می بالم.
ستاره
3 دی 90 9:30
سلام منتظر حظورتون در وبلاگ ستاره جون و همچنین رای شما هستیم. کد 153 رو فراموش نکنید.
ما حتما به شما رای می دیم کارتون خیلی جالب بود


ممنون عزیزم.لطف شما دوستان همیشه شامل حال ما شده.حتما!
مامان نیاز
3 دی 90 11:08
سلام ممنون از ابراز لطفتون
ایده جالبی به خرج دادین
دخترتون هم خیلی شیرینه

فذات شم.شیرینی ار خودتونه!!!

مامان نازنین زهرا
3 دی 90 12:58
ایده جشنواره خیلی قشنگه حتما بهتون رای میدم شما هم اگه از ایده ما خوشتون اومد کد 186 رو رای بدید

حتما عزیز دلم

مامان نازنین زهرا
3 دی 90 16:33
سلام ما به شما رای دادیم یه سر به وبمون بزنید براتون تبلیغم کردیم اگر خواستید بهمون رای بدید

ممنون عزیزم که برام تبلیغات کردی.منم به همه سپردم به صورت تصادفوار به همه عزیزانی که لطف داشتند کد اونا رو هم مسج کنند.




مامان زهره
4 دی 90 9:28
سلام عزیزم ما به شما رای دادیم. اگه دوست داشتین به کد 180 تاج سر مامان رای بدین

ممنون عزیزم.حتما

مامان علی خوشتیپ
4 دی 90 11:59
چشم حتما عزیزم



منون.ایشاا.. برنده بشید.
مامان رامیلا
4 دی 90 12:56
سلام ما به شما رأی دادیم .


ممنون عزیزم.این لطف شما رو میرسونه
مامان نیایش
4 دی 90 23:49
سلام عزیزم ما هم به شما رای دادیم نیایش هم خوشحال میشه اگه یکی از رای هاتو ن باشه ممنون کد 146


ممنونم عزیزم.من به صورت ثصادفی به همه عزیزانی که به من لطف داشتن رای دادم.
هلیا
5 دی 90 10:12
سلام.طرحتون خیلی قشنگ،وخلاقانه بود.من به همه سپردم به شما رای بدن.در ضمن تولدتون هم مبارک.ایشاا... برنده میشید و روز تولد خوبی براتون میشه.این گل هم تقدیمی از ما برای تولدتون.


ممنون عزیزم.شما لطف دارید.هلیا ی ناز رو از طرف من ببوسید.


مامان اميرحسين
6 دی 90 23:50
ستاره كوچولو رو ببوسيد

فدات شم شما هم امیر حسین روماچ بارون کنید.!.




مامان علي خوشتيپ
8 دی 90 10:37
خصوصي عزيزم


مامان علي خوشتيپ
8 دی 90 13:32
سلام دوست عزيز قسمت آخرين نظرات رو چك كنيد .نظر به صورت خصوصي گذاشتم
مامان علی خوشتیپ
10 دی 90 15:46
سلام دوست گلم
تولدت مبارک
الهی 120 سال عمر کنی و سایه ات بالا سر ستاره جونم باشه[h
ممنون عزیزم.من هم برنده شدنتونو تو مسابقه تبریک میگم.
مامان آرسن
28 تیر 91 23:10
دختر نازی دارین خدا حفظش کنه