ستارهستاره، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ستاره ی آسمون قلب مامان وبابا

واکسن 18 ماهگی ستاره

1390/10/18 10:49
نویسنده : مامان و بابا
2,810 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی فدات شم!آخه همه میگفتند واکسن ١٨ ماهگی بچه ها خیلی سنگین هست و بچه تا ٣ ، ٤روز تب میکنه و پاش خشک میشه و نمیتونه از جاش تکون بخوره،  حتی برای بازی! خدا میدونه که یکماه مونده به وقت واکسن ١٨ ماهگی ستاره من تو چه حالی بودم ،از همه استعلام میکردم.!روز موعد فرا رسید( ٢٦ آذر) .وقتی ستاره رو  پیش دکتر مهربونش برای چک آپ و واکسن بردیم.گفتند که برای اینکه تب و دردش سنگین نباشه واکسن سه گانه رو این ماه میزنم و واکسن MMRرو ماه دیگه براش میزنم.(البته با اینکه اینجوری هزینه اش زیاد میشه ولی فدای یه تار موی دخترم) .و چکاپ کلی هم براش نوشت.(ای خدا این بار باید به فکر خون گیری ونمونه گیریش باشم).عصر که رسیدیم خونه،ستاره تبش شروع شد و پاش درد میکرد.منم بهش قطره استامینوفن خوروندم که گلاب به روتون بالا آورد.(وای خدا من از تب میترسم).البته استامینوفن رو رکتال هم میشه استفاده کرد واسه اطفال. و اینطور شد که ستاره خانم مثل فرشته ها به خواب رفت.و البته من تا صبح برای چک تبش بیدار بودم.و اگه نیاز بود دست و پاشو خیس میکردم و یا بهش تب بر میدادم.هر از چند گاهی توی خواب  یه کوچولو  ناله می کرد که جیگرم کباب میشد.خلاصه صبح شد و خورشید خانم در اومد و ستاره خانم برا شیطنت دست به کار شد.اول صبح رفت در فریزر رو باز کرد و نشست همونجا!!! منم تو دلم گفتم الهی مامانی فدات بشه ،حتما بچه ام از شدت تب رفته اونجا خنک بشه! که وقتی تبشو چک کردم دیدم ،نه بابا خانمی شاد و شنگوله.و اینکارش نه از روی تب بلکه از روی شیطنته!!هورا

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
18 دی 90 11:35
سلام سلام
چه دخمل ناز نازی ای

ممنون.این چشمای شماست که ناز میبینه!آنیسای نازمو ببوسید!